Les vacances amb Imserso, però pel meu compte, han anat molt bé. Des de la Ràpita he visitat Morella, Vinaròs, Ulldecona…primers banyets exteriors, dinar imprescindible a les Cases d’Alcanar… I de l’Imserso només us puc dir que a les nits que els ball de saló s’han ‘coiotitzat’. És igual el que toquin, es balla en línia a l’estil ‘Coyote’(Coiot). Sembla ser que ho ensenyen a les llars de jubilats d’arreu.

